2017. szeptember 20., szerda

Elesett


                                                Elesett

                                            Egy hasi ultrahang
                                            éheztet engem,
                                            ezért vagyok morcos
                                            és elesett.
                                            Kopog a szemem
                                            reggel óta,
                                            szédülök és majdnem
                                            elesek.
                                            Nem értem miért kell
                                            délutánra tenni?
                                            Így egész nap tart
                                            a szenvedés.
                                            Már legalább öt
                                            kávét ittam,
                                            úgy tűnik nekem
                                            az is kevés.
                                            Mindentől elment
                                            a kedvem.
                                            Csak étvágyam
                                            növekszik egyre.

                                            2017.09.20.



                                         
                                     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.