2016. december 26., hétfő

Léda elképzelt válasza az "Elbocsátó szép üzenet"re


                                             Léda elképzelt válasza
                                             az "Elbocsátó szép üzenet"re

                                        Ne nevezz némbernek
                                        és ne plakátolj ki
                                        az utcán!
                                        Nem szolgáltam rá,
                                        hogy versben ostorozzál.
                                        Kétszáz év múlva is
                                        hangos lesz tőled                                          
                                        Párizs.
                                        Engem meg utálnak                                    
                                        miattad máris.
                                        Szégyelld, Ady Endre
                                        hogy bánsz a nőddel!
                                        Lotyókkal fetrengtél
                                        tudom, énelőttem.
                                        Üstökösödnek én
                                        adtam a fényét!
                                        Én képzeltem
                                        veréb, sólyom - röptét.
                                        Én mutattalak be
                                        mindnek, aki számít!
                                        Minek is jártatom a
                                        szám itt.
                                        Ha én nem látlak meg,
                                        névtelen kis senki lennél
                                        és nem Ady Endre.
                                        Elmegyek én, Bandi,
                                        de térj végre eszedre!
                                     

                                                                                     2016.12.26.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.